9. helmikuuta 2010

Ja huonolle aamulle jatkoa


Kuten tarkkasilmäiset lukijatkin saattoivat huomata, blogini oli tänään sekä pelkästään näkyvissä minulle/yksi postaus ja muuttoilmoitus näkyvissä ainoastaan. Rakas siskoni meni tonkimaan sivuhistoriaani, koska vahingossa menin möläyttämään jokin aika sitten kirjoittavani blogia. Kieltämättä, kilahdin ihan totaalisesti. Olin niiiiiin vihainen etten muista milloin viimeksi olisi kiehunut niin paljon yli. Vaikka laitoin blogin takaisin näkyväksi, SISKO en anna sinulle ikinä anteeksi, jos jatkat lukemista. ÄLÄ IKINÄ ENÄÄN TULE TÄNNE. Tämä on minun piilopaikkani, etkä toivon mukaan halua sitä minulta riistää. Painoni ja laihdutukseni ovat minulle erittäin henkilökohtainen asia, sillä olen aina ollut ylipainoinen jne. En tahdo kenenkään tuttuni/läheiseni tietävän mm. paljonko painan. Vielä kerran, ÄLÄ TULE ENÄÄN TÄNNE.

Olisi ehkä ollut helpompaa vaihtaa kokonaan blogia ja laittaa salatuksi, mutta olen jo ehtinyt tavallaan kiintyä tähän blogiin. Ja onhan se hauska, että joku muukin lukee tekstejäni, eikä nämä vain näy minulle. Silti, pieni kammo jäi tästä. Ainakin hetken aikaa kirjoitteluni tulee olemaan hieman varovaisempaa. Pelkään kuollakseni, että joku kaverinikin saattaa lukea tätä.. Anonyyminä on niin vaikea pysyä.

Toivottavasti huomenna on parempi päivä.

Ps. Jos tilaat blogiani blogilistan kautta, niin täytyy tilata uusiksi. Ehdein jo poistamaan tämän blogin sieltä kiihdyksissäni ja nyt sitten kaikki tilaajat menivät, kun laitoin tämän uusiksi sinne.

Ei kommentteja: