19. tammikuuta 2010

Voi kilinpillu


Otsikosta voi päätellä jo jotain. Ei tämä päivä ole kuitenkaan niin penkin alle mennyt, mutta olen 100% varma, että menkat tekevät minut supernälkäiseksi. Tai sitten tämä nälkä johtuu siitä, että olen herännyt jo yhdeksältä ja tulin kotiin jo ennen 12 eikä kotona ole mitään tekemistä ja sen takia huomaa nälän paremmin. En tiedä, mutta ketuttaa kuitenkin. Olen myöskin edelleen varma, että nämä ovat maratonmenkat. Tekee mieli hieman kiroilla. Päästellä ärräpäitä ja tuulettaa päätään tästä hemmekon elämästä, olen niin saatanan sick and tired!

Ainoa päivän ilostuksen aihe on ollut pohdintani muuttamisesta. Ajattelin, että voisin täysikäisyyteni varjolla muuttaa pois joskus elokuussa. Pois tästä viheliäisestä hullujen huoneesta. En oikein pidä kodistani.. Asun uusioperheessä ja isäpuoleni on mulkvisti ja täällä saa kuunnella noiden riitoja 24/7. Eikä siinä tietenkään kaikki vaan täältä löytyy myös kolme PIENTÄ mukulaa, joten melua on kuin sirkuksessa. Ei ihme, että opiskeluni hieman tökkivät, kun pitäisi saada KESKITTYÄ lukemiseen! Äitini ei haluaisi päästää minua millään pois, varmaan sen takia, että joutuisi sitten ihan "yksin" täällä sekoamaan. Olen kyllä vakaasti päättänyt muuttaa ihan mielenterveytenikin kannalta (vaikka omatuntoani kolkuttaa jättää äitini tänne). Lähes joka sekunti haluan lähteä täältä, tämä on oikea ahdistuksen asuinpesä.

Eipä tässä oikein muuta, läski olo. Paksu, paksumpi, minä. Vittu.

Ei kommentteja: