12. tammikuuta 2010

New monday


Jep, tuntuu ihan maanantailta vieläkin. Herääminen oli vaikeaa, koska tiesin meneväni vain yhdelle tunnille. Raahauduttuani koululle, otettiin nimet ja päästiin pois.. Ei olisi kannattanut raahautua. Sen jälkeen kirjastolle etsimään HUOMISEEN tekemättömään esitelmään aineistoa ja onneksi löysinkin jotain käyttökelpoista. Siihen lisäksi parit wikipedian tiedot, niin johan on mahtava PowerPoint -esitelmä kasassa!

Tuo esitelmän pito jännittää ihan järkyttävästi. Olen ensimmäinen (meidän luokalta tulee silti ehkä joku 4 esitelmää, muut eivät jaksa vaivautua.. noh, eipähän pääse kurssilta läpi.) ja olen ihan paniikissa! Ope antoi ohjeita ja se pitäisi pitää "seminaari" -tyylisesti, enkä osaa tai halua. Vihaan esiintyä edessä.

Oli sentään jotain hyötyä tuosta koulu- ja kirjastoreissusta, matkan varrella on pieni kauppa, josta hain läkeroleja pahintaan napostelun tarpeeseen.

Asiasta kukkaruukkuun, olen lähiaikoina huomannut paremmin yhden erittäin huonon piirteen itsessäni.. kateuden. Olen sairaalloisen kateellinen laihoille. Eikä edes tarvitse olla kauhean laiha, vaan vähänkin minua laihempi. Tahtoisin niin näyttää, että minäkin pystyn olemaan laiha! Pystyisin pukeutumaan melkein mihin vain ilman, että tarvitsisi miettiä näkyykö makkarat tai miltä näyttää istuessa jne. Tahdon mieltä hiveleviä katseita miehiltä, ja kateellisia mulkoiluja naisilta. Ja vihaan tuota itsessäni. Miksi, miksi ihmeessä tahdon?

Olen kateellinen ja ilkeä attention whore. Jos sekin lähtisi pois minusta kilojen mukana (or not)?

Ei kommentteja: