17. tammikuuta 2010

Another lazy weekend


Taas yksi lyhyt viikonloppu takana, mutta ei siltikään yhtään rentoutuneempi olo. Kivaa silti oli, syömiset olivat ok ja mieskin ihana. Sanoi, että alkaa tyrkyttämään suklaata mulle, jos laihdun liikaa. Se ei oikein tykkää ideasta, että laihdutan itseni edes sinne kuutenkymmeneen kiloon, kuulemma luut ovat inhottavia. Minä taas tykkään niistä, ei ole niin löllö olo, jos tuntuu edes hieman. Solisluut näkyvät minulla kohtuu hyvin jopa tässä painossa ja ne ovat ihanat.

Katsottiin myös Taken dvd:ltä ja se oli yllättävän hyvä! Kauheasti teki mieli napostella siinä samalla.. Totuttu tapa. Tuosta syömisestä tulikin mieleeni.. Meidän 3. vuosipäivä olisi seuraavassa kuussa ja meidän pitäisi mennä ravintolaan. Luultavasti vielä kiinalaiseen, joten rasvaista ruokaa luvassa.. Pelottaa hieman. Minulle tuollaiset "pakkosyömis" -päivät voivat laukaista ahmimisen, joka tosiaan jatkuu sitten hieman kauemmin kuin sen päivän.. Täytyy yrittää keksiä keino välttyä siltä mahdolliselta ahmimistarpeelta.

Sopivasti alkoi myös naistenpäivät, kun olin viettämässä viikonloppua. Nyt ei sitten tarvitse käydä vaa'alla turvonneena. Huh. Minulla oli vaikka kuinka paljon kirjoitettavaa mielessä, mutta nyt ei vaan luista ajatus yhtään.

Toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu!

Ei kommentteja: