14. maaliskuuta 2010

Jaahas, että sellanen weekend..


No tottakai se perjantai meni kaverin synttäreiden vietossa. Eipä siinä mitään, en olisi halunnutkaan missata bileitä, mutta sitten koko viikonloppu vietettiin ruuan parissa. Fuck. Eka perjantaina juodaan, lauantaina jäätävä krapula = pakko saada krapulamättöä ja sitten sunnuntaina.. noh, ei ole enään tekosyytä olla laihduttamatta, mutta ei vaan jaksa ajatella kaloreita. Maanantainahan tunnetusti alotetaan uudestaan aina. Viime torstaina vaaka näytti taas 67kiloa, mutta nyt se varmaan on taas jossain muissa luvuissa. Jokatapauksessa, nyt ei ole tulossa hetkeen pileitä, joten voin jatkaa helpommin tätä. Huh.

Siitä perjantaista vielä.. Oli tosiaan sen mun "nukkumisepisodin" kaverin syndet. Kävin hakemassa sille lahjan ja omat juomiseni ja sitten lähettiin porukalla kohti sen kämppää. Olin ainoa nainen koko porukassa, yllättävää. Eipä siinä mitään, juotiin, polteltiin tupakkia parvekkeella ja heitettiin koko ilta väsynyttä läppää. Oli tosi kivaa kieltämättä. Mentiin paikalliseen kapakkaan ja nautiskeltiin vielä parit juomat siellä. Sitten yhtäkkiä porukka liukeni koteihinsa ja lopputuloksena minä kahdestaan kys. nukkumiskaverin kanssa. Voi perse. Olin juonut paljon enkä nyt kauheasti muista mitään enään, mutta muistan erittäin hyvin, kun riisuin itseni alasti ja sitten molemmat olivat alasti ja hän herrasmiesmäisesti yritti sanoa "ei tässä ole mitään järkeä". Eipä se minua estänyt, eikä häntäkään loppujen lopuksi. Heräsin sitten alasti hänen vierestään tällä kertaa ja en tiedä mitä ajatella. Haluan olla vain hänen kaverinsa ja uskon ettei tämä vaikuttanut väleihimme mitenkään, oltiin vain kännissä ja sekoiltiin. Olen mulkku, tämä ei ole eka kerta, kun petän miestäni. En ole koskaan kertonut hänelle, en halua satuttaa häntä. Nyt kuitenkin ajattelin jättää hänet, en voi jatkaa tällä tavalla. Ei tämä ole oikeasti mikään kunnollinen suhde. Täytyisi vain keksiä tapa, joka vähiten loukkaisi häntä.

Että näin. Ei hetkeen alkoholia minulle. Lupaan olla koko seuraavan viikon tiukassa kurissa, joka luultavasti onkin ihan helppoa ilman tuota alkoholia sotkemassa. Puoli kuukautta eikä tippaakaan edistystä, fuckfuck. Täytyy ryhdistäytyä oikeasti.

Ei kommentteja: