21. maaliskuuta 2010

Hillitty repsahdus


Kotiuduttu mieheltä ja oli kiva viikonloppu. Perjantai meni rauhallisissa merkeissä ja tosiaan nukuinkin varmaan kolmen tunnin päikkärit. Tältä näytti kalorit: perjantai ~296kcal ja lauantaina n. kulutuksen verran. Oli tietoinen päätös syödä herkkuja lauantaina eikä ainakaan vielä ota aivoon. Annoin itselleni luvan niihin, kunhan pysyisin kulutukseni rajoissa. Olen siis ihan tyytyväinen. Koko viikko menty 210-350kcal akselilla ja tuo yksi herkkupäivä ei pilannut siis koko viikkoa. Tänään kaloreita tulee n. 400 luultavasti. Huomenna olisi punnitus enkä oikein tiedä miten suhtautua. Söin eilen mm. jonkin verran poppareita ja nyt se näkyy turvotuksena. Tänään täytyy juoda paljon vettä, jotta saisin nesteet liikkeelle.. Olen myös miettinyt jos siirtäisi varmuuden vuoksi punnituksen tiistaille :D Enpä tiedä. Katsotaan miten huomenna aamulla sormukset menee sormiin ja päätetään sitten :D

Jakso lähestyy loppuaan koulussa ja se tarkoittaa sitä, että tehtävät alkavat kasaantua. Pitäisi tiistaille tehdä vaikka mitä, mutta kiinnostus yllätysyllätys pyöreä nolla. Pääsiäinenkin lähestyy vauhdilla ja pelottaa sen mukana tulevat suklaamunat. Olen ihan hulluna niihin! Kindereihin ja oikeastaan kaikkiin muihinkin. Ne ovat yksinkertaisesti järkyttävän hyviä. Ostoksilla käyminen on jo nyt tuskaa, kun jokapaikassa on noita munia hyllyt piukassa. En tiedä, miten pystyn vastustamaan niitä, jos porukat ostavat tapansa mukaan minullekin omat suklaamunat :D

Vaikka se vaaka sanoisikin huomenna (jos uskallan mennä huomenna.. :D) kamalia asioita, mittanauha näyttää taas vyötärön kaventuneen pikkuisen. Muistan, kun joskus vyötärönympärykseni oli 89cm.. Nyt mitta näyttää 75cm. Paljon on vielä kavennuttavaa, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee. Minulle ehkä "the vy" olisi 65cm. Kuulostaa kieltämättä melko kaukaiselta, muttamutta.. :D En muuten voi sanoin kuvailla, kuinka innoissani olen 65kiloon pääsemisestä! Se on niiiiin lähellä! Jos tsemppaan kunnolla loppukuukauden, varmasti näen tuon ihanan luvun vielä ennen huhtikuun 1. päivää. Tai viimeistään silloin. Silloin myöskin olen OIKEASTI täysin uusilla vesillä. Voi sitä riemua!

Ainiin, olen varmaan unohtunut mainita. Minulla on uudet tsemppifarkut. Ne ovat siskoni vanhat Virosta joskus ostetut 29" shakirafarkut (:D)! En niitä koskaan tule käyttämään, mutta tavoite on mahtua niihin ja näyttää siskolle närhen munat. Ne kyllä näyttävät utopistisen pieniltä. Mahtaako edes vastata 29" farkkuja. Noh, ainakin yritän mahtua niihin.

Mutta eikun tekemään (..tai tuijottamaan epätoivoisesti) koulutehtäviä!

Ei kommentteja: