28. elokuuta 2009

Näpistelijä


Mulla on kummallinen ongelma.. Mä saan hälytyslaitteet soimaan! :D Mikään liike ei vielä ole löytänyt hälytysten syytä, olen kävellyt laitteiden läpi ilman laukkua, laukun kanssa, pelkkä laukku tyhjänä.. eikä löydy mitään. Ainakaan minä en yksin piippaa, laukku piippaa tavaroilla, tyhjänä laukku ei piippaa ja sisältö kaupan paperikassissa ei piippaa. Niiiiiin outoa ja niin turhauttavaa. Kävin äskön ostamassa kanilleni heiniä ja kuinka yllättäen, taas soivat hälyt (olin menossa vasta kauppaan sisäänkin). Tämä oli jo öööh.. ainakin kuudes kerta tässä kahden kuukauden aikana. Epäilen, että se on kassini, jonka ostin juuri ennen koulujen alkua, muuta en keksi.. Eikä siitä penteleen kassista kyllä löydy mitään vahingossa jääneitä hälytysjuttujakaan.

Tänään tosiaan pari siideriä ja jotain normiruokaa kohtuudella, tuskin ainakaan kituuttelen. Viikonloppua en ole vielä miettinyt.. Kai sillä 500kcal mennään taas. Menen Herra X:lle koko viikolopuksi, etten voi tänne ainakaan päivitellä mitään.. täytyy muistaa kirjoittaa syömiset paperille, että voin sitten laittaa ne tänne ylös, kun tulen.

Täytyy vielä käydä hätyyttelemässä vakiokampaajaani ja pakata, sitten nokka kohti kunnon löhöämisviikonloppua! (Pakko yrittää rentoutua, mulla on seuraavana tiistaina !!! papa -kokeen otto! Vihaan_vihaan_vihaan gynellä käymistä ja jännitän sitä aina etukäteen vähintään kaksi viikkoa :S)

Yrittäkää tekin pitää hauska ja rentouttava viikonloppu, because you're worth it ;)!

Ei kommentteja: