22. elokuuta 2009

Metodit ja tavoitteet


En ole siis mikään syömishäiriöinen, ei löydy anoreksiaa, bulimiaa tms, olen tavallinen laihduttaja.

Laihdutan tällähetkellä niin, että ma-pe 1000-1200kcal (merkkaan kalorit kiloklubiin) ja mahdollisimman terveellistä ruokaa ja sitten pe-su 500kcal tai alle, koska haluan nopeampaa tuloksia. Vitamiineja en erikseen syö, mutta tarpeen tullen niitä alan napsimaan purkistakin.

Luultavasti jossain vaiheessa, kun hermostun hitaaseen painonpudotustahtiin pidän jonkun viikon tai kahden spurtin, jonka aikana syön joka päivä alle 500kcal. Laihdutushistoriassani olen juuri niin laihduttanut monta kertaa ja minulle se on helppoa ja se antaa suurta tyydytystä jos onnistun. Laksatiiveja löytyy hyllyltä, mutta en niitä kyllä käytä paitsi ehkä hätätilanteissa (kerran olen kokeillut, mutta en meinaa niitä säännöllisesti vetää). Ja joskus olen oksentanutkin tarkoituksella.. se kyllä johtui siitä, että oli pakko, koska tuli yksinkertaisesti niin hirvittävä olo.

Tavoitteenani on
1. Normaalipaino 68.9kg !
2. 65kg
3. 62kg
4. 59kg
5. 55kg

55kg on siis lopullinen tavoitteeni (tällähetkellä) BMI on silloin 20. Saattaa olla, että tavoite siirtyy vielä laihdutuksen edetessä..

Yksi tavoitteeni on myös mahtua 31" farkkuihin, joihin kaverini mahtuu ja ylipäätään olla häntä pienempi. V*tuttaa suoraan sanoen hänen käytöksensä, katselee varjoja ja vertaa kokoa silmillään ja ilmiselvästi on tyytyväinen itseensä. Tahdon näyttää hänellä, että pystyn tähän ja nähdä hänen ilmeensä sitten, kun huomaa minun pienentyneen ja olevansa itse se norsu!

Ei kommentteja: